Dla branży beauty rok 2020 nie był sprzyjający. Konsekwencje obostrzeń wprowadzonych na czas pandemii spowodowały duże ograniczenia w możliwości świadczenia usług lub całkowicie je zamknęły. Na rynku kosmetyczno-fryzjerskim funkcjonują głównie małe salony, często jednoosobowe, które opierają działalność niemal wyłącznie na grupie stałych i lojalnych klientów. Zarobione dzięki temu pieniądze inwestują w materiały, sprzęt lub szkolenia przy często zerowym nakładzie na działania reklamowe. Wszystko to z uwagi na potencjalnie wysokie koszty.
By rok 2021 był lepszy, a konfrontacja z dużymi sieciami i franczyzami bardziej wyrównana, małe salony winny nieustannie podnosić jakość swoich usług, dbać o stałych klientów i zdobywać nowych. To, co robisz w sieci jako salon i osoba go reprezentująca widzi większość Twoich klientów. A o sile reklamy oraz potencjale social mediów w latach dwudziestych XXI wieku nie trzeba już nikogo przekonywać. Co więc zrobić by konkurować z największymi, być widocznym oraz nie popełniać błędów w sieci?
Tu z pomocą przychodzi organizator targów Look i beauty VISION, Grupa MTP, który od ponad dwudziestu lat organizuje największe w Polsce targi dla przemysły kosmetyczno-fryzjerskiego. 7 marca zaprasza na wyjątkowe, online i bezpłatne wydarzenie Beauty Marketing Conference z udziałem ekspertów, którzy przedstawią najważniejsze tajniki z zakresu marketingu, sprzedaży i komunikacji.
- Pomogą w przygotowaniu reklamy Facebook Ads idealnie dopasowanej do Twojej grupy docelowej, przedstawią darmowe narzędzia, które ułatwią Ci prace w portalach społecznościowych takich jak Instagram i wspomniany Facebook.
- Nauczą jak pisać by chcieli Cię czytać i wchodzić w interakcje, pokażą jak robić zdjęcia, które będą bić rekordy polubień.
- Pokażą jakie działania pozwolą na zwiększenie liczby nowych klientów w Twoim salonie oraz wyjawią jak nie przeznaczyć na to wszystko więcej niż 3 godziny tygodniowo. Wszystko to w 30 minutowych prelekcjach, całkowicie bezpłatnie na Facebooku.
Wśród prelegentów Aleksandra Dworska, szkoleniowiec, CEO, Business Beauty&Beauty Boss, Dagmara Pakulska, Social Media Trainer & Consultant oraz Marta Burchard, Digitla Specialist, Grupa MTP / Agencja Interaktywna r360.
Wydarzenie kierowane do:
- Fryzjerów
- Barberów
- Podologów
- Kosmetologów
- Kosmetyczek
- Stylistek paznokci
- Makijażystów
- Charakteryzatorów
- Wizażystów
- Manikiurzystów
- Masażystów i fizjoterapeutów
- Właścicieli salonów beauty, fryzjerskich oraz SPA
Konferencja jest organizowana przy wsparciu największej konferencji marketingowej w Polsce, czyli Golden Marketing Conference, która przez 6 lat przeszkoliła kilkanaście tysięcy marketingowców i pozwoliła na rozwój wielu polskich przedsiębiorstw.
Więcej informacji na Facebook'u