Dlaczego warto wziąć udział?

Targi kosmetyczne beautyVISION są doskonałym miejscem na poznanie oczekiwań klientów, uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy, znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów oraz prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów.

Kto może odwiedzić Twoje stoisko?

właściciele i pracownicy gabinetów kosmetycznych / SPA
☑ przedstawiciele hurtowni kosmetycznych 
☑ przedstawiciele sklepów stacjonarnych i internetowych
styliści
kreatorzy wizerunku
uczniowie szkół kierunkowych 
☑ dziennikarze
blogerzy
osoby niezwiązane zawodowo z branżą kosmetyczną, zainteresowane trendami oraz zakupem produktów

 

Korzyści dla wystawców:

☑ bezpośrednie spotkania
zaznaczenie obecności firmy na rynku

prezentacja nowych produktów
podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami
pozyskanie informacji o rynku i produktach
pozyskanie nowych klientów
wzrost rozpoznawalności firmy
wzrost znajomości produktów
zawieranie umów sprzedaży
wpływanie na decyzje klientów
wzrost świadomości na temat produktu
rozpoznanie życzeń klientów
interaktywność: targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face
zwiększenie zainteresowania mediów

Targi + Internet:

Zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet nie zastąpi targów, ponieważ:

kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%)
produkt należy obejrzeć i omówić (35%)
odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%) Internet można wykorzystać jako źródło targowej informacji: prezentacja firmy w internetowym katalogu wystawców
całoroczna promocja rynkowych nowości na stronach internetowych MTP (Źródło: International Association for Exhibition Management)

Zobacz również:

galeria.jpg filmy.jpg


Bądź z nami w kontakcie

thumbnail_facebook.jpg thumbnail_instagram.png

[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact